Öne Çıkan Yayın

Evden Kazanç Sağlamanın En Kestirme Yolu Nedir?

İnternet üzerinden yaptığım araştırmalar sonucu, evden kazanç sağlamanın en kestirme yolunun günümüz itibariyle blog yazmak ya da diğer bi...

13 Eylül 2016 Salı

Evden Kazanç Sağlamak İçin Ne Yapmalıyım?

Evden kazanç sağlamak için ne yapmalıyım diye aratarak buraya kadar geldiniz! Hoş geldiniz, safalar getirdiniz sevgili ziyaretçiler. Umarım 25 Haziran 2016 tarihinde yayınladığım, evden kazanç sağlayan işler hangileridir isimli makalemden bu yana iyisinizdir.
 
Biraz tuhafınıza gidecek ama beni soracak olursanız emin olun ki hiç iyi değilim. Aslında çok şükür çok iyiyim ama aylar önce kurduğum bir başka blog sitem maalesef Google aramalarından kaldırıldı! Bunu dün sabah meydana geldi, en son gece 2-3 gibi kontrol ettiğimde internetten para kazanma kelimesi ile ilgili aramada ikinci sayfada çıkıyordu. Dün sabahtan bu yana ise, 8-9 sayfalarda dolaşıp duruyor garibim. Üstelik ana sayfa bile değil, alt sayfalar!....
 
Bu yüzden oldukça sinirli ve bitkin durumdayım. Bayram yorgunluğu bir yandan, çocuğun ve hanımın yorgunluğu diğer yandan, üstüne üstük ülkemizin içinde bulunduğu durumda eklenince iyice moralim bozuluyor. Allah'ın izniyle inşa-Allah her şey kısa zamanda düzelir düşüncesiyle dua ediyorum fırsatını buldukça.
 

Evden Kazanç Sağlamak için Neler Yapılabilir?

Evden kazanç sağlamak için neler yapmalıyım?
Evden kazanç sağlamak için yıllardır yeni yeni siteler bloglar açıp duruyorum. Bazıları ilk sayfalara hatta ve hatta ilk sıralara kadar yükselirken bazıları da maalesef böyle sağ gösterip sol vuruyor. Evden kazanç sağlamak gerçekten mükemmel bir şey arkadaşlar. Çünkü evinizde hiç kimseyle muhatap dahi olmadan çok kolay bir şekilde para kazanabiliyorsunuz. Ama bunun için çok sıkı çalışmak ve bir o kadar da zaman gerekiyor.
 
Neden diye soracak olursanız, çünkü Google bir siteye/bloğa kolay kolay güvenemiyor! Bu yüzdende siz buraya ne kadar kaliteli yazılar yazsanız da, ne kadar güncel içerik girseniz de ve ne kadar evden para kazanmak için sağdan soldan yani sitelerden destek alsanız da Google size bir türlü güvenemiyor. Ancak yıllar yıllar sonra belki, o da işine gelirse....
 
Tüm bunlar birleşince benim de psikolojim ister istemez bozuluyor. Evden kazanç sağlamak için bir çok yol deniyorum ve çoğunda da başarılı oluyorum ancak ne hikmetse bir türlü devamı gelmiyor arkadaş. En çok da buna sinir oluyorum. Şimdi ben buraya bu şekilde yazılar yazıyorum, tamam iyi güzel hoş okey, Google da bunları evden kazanç şeklinde indexliyor, ona da tamam okey ama daha sonra aramalardan silmek niye be kardeşim!
 
Gerçekten moralim bir hayli bozuk arkadaşlar. Evden kazanç sağlamak için ne yapmalıyım şaştım kaldım! Bildiğim her yolu deniyorum, başarıyorum da ama bir türlü devamı gelmiyor işte gelmiyor, neden olduğunu bir türlü çözemiyorum, nerede ne şekilde hata yaptığımı bir türlü bulamıyorum.
 
Yıllar önce evden para kazanabilmek için satış ortaklığı sistemini denemiş ve yaklaşık 20.000 TL'ye yakın para kazanmış birisi olarak açıkça söylemeliyim ki, evden kazanç için, özellikle internet üzerinden kazanç için satış ortaklığı ilk tercih edeceğiniz şey olmalıdır. Bunu zaten her yerde duymuş ve okumuşsunuzdur. Hal böyle olunca insan kendisine sorması lazım "ulan bu satış ortaklığı gerçekten kazandırıyor olmalı, baksana herkes bundan bahsediyor" demeli bence kendince. Aksi durumda bu her türlü yeniliğe kendini kapatmaktır diye düşünüyorum.
 
Neyse arkadaşlar, umarım sitem eski konumuna geri döner ve umarım tek başıma çıktığım bu yolda yavaş da olsa kalıcı adımlarla "evden kazanç sağlamak" için bir şeyler yapabilirim. En çok üzüldüğüm nokta da şudur ki: bu konuda bir çok kişiye kazandığım paraları kanıt olarak göstermeme rağmen hiç kimse bana artık destek olmuyor! Kardeşim başta olmak üzere çıktığımız bu yolda yine başladığım yerdeyim, yani yalnızım, hep yalnızdım zaten.. Bunu yeni yeni anlıyorum!!! Siz siz olun çalışacağınız kişileri iyi seçin, benim gibi yolun yarısında yalnız başınıza kalmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder