Öne Çıkan Yayın

Evden Kazanç Sağlamanın En Kestirme Yolu Nedir?

İnternet üzerinden yaptığım araştırmalar sonucu, evden kazanç sağlamanın en kestirme yolunun günümüz itibariyle blog yazmak ya da diğer bi...

6 Mayıs 2017 Cumartesi

Evde Kazanç Sağlamak İçin Blog - Makale Yazarlığı Yapmak "Ders 03"

Evde Kazanç Sağlamak İçin Blog - Makale Yazarlığı Yapmak

Evde kazanç sağlamak için üçüncü dersimiz olan, "Blog - Makale Yazarlığı"na hoş geldiniz arkadaşlar. Bugün ki dersimizin amacı, blog ya da makale yazarlığı yaparak hangi şekilde evimizden kazanç sağlayabileceğimizi öğrenmektir. Bunu yapabilmek için her zaman olduğu gibi kendime has anlatım tarzımı kullanıp, kısa süre içinde bir şeyler öğrenebilmeniz için elimden geleni yapacağım.

Hadi arkadaşlar, blog - makale yazarlığı yaparak hangi şart altında evimizden kazanç sağlayabiliriz görelim!

Blog Yazarlığı ile Evden Kazanç Nasıl Sağlanır?

Kıymetli ziyaretçilerim ve takipçilerim, aslına bakıldığı zaman evimizden kazanç sağlamanın en güzel yolu olarak blog yazarlığını size gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Çünkü blog yazarlığı yaparak para kazanmak, internetten yani evinizden istediğiniz şekilde kazanç elde etmek mümkün...

Bu söylediklerim kulağa biraz çılgınca geliyor farkındayım ama gerçekler inanın ki bu şekilde. Blog yazarlığı yaparak aşağıda sayacağım sistemler üzerinden gelir elde edebilirsiniz!
  1. Satış Ortaklığı,
  2. Google Adsense,
  3. Tanıtım Yazıları,
  4. Reklam Gelirleri,
  5. Uzman Görüşleri,
vb. daha bir çok alanı kullanarak blog yazarlığı üzerinden evde kazanç sağlayabilirsiniz. Bu yazdıklarımı bir çok yerde okumuş olabilirsiniz ama nasıl uygulamaya dökeceğinizi çok az yerde görmüş veya muhtemelen görmemişsinizdir.

Blog Yazarlığı ile Evde Kazanç Sağlamak İçin Neler Yapmalıyım?

Kıymetli dostlarım, yukarıda saydığım yöntemleri kullanarak evinizden gelir elde etmeniz oldukça muhtemeldir çünkü çalışan daha doğrusu doğru şekilde çalışan herkes, öyle ya da böyle bir şekilde Allah'ın izniyle başarıya ulaşabilir.

Bu yöntemleri kullanarak evinizden kazanç sağlayabilmeniz için bu işin eğitimini almanız gerekiyor. Merak etmeyin bu eğitim binlerce liradan oluşmuyor. Oldukça uygun bir fiyata OnlineDarphane.Org adresinden blog yazarlığı eğitimini kolaylıkla alabilirsiniz. Hazır yeri gelmişken bu önemli detayı belirtmek istedim. Eğitime ulaşmak için buraya tıklamanız yeterli arkadaşlar, site sizi yönlendiriyor zaten.

...

Konumuza dönecek olursak, yukarıda saydığım yöntemleri kısaca anlatmak istiyorum:

  • Blog Yazarlığı ve Satış Ortaklığı:
Bunun ne olduğu önceki dersimizde anlatmıştım. Satış ortaklığı ve blog yazarlığı yöntemlerini bir arada kullanabilmek için ekstra bir eğitim almanıza gerek yok. Bu işi kolaylıkla kendi başınıza halledebilirsiniz. Blogunuzla âlâkalı ürünlerin tanıtımlarını yaparak ekstra gelir elde etmeniz oldukça basit bir yoldur değerli dostlarım.


  • Blog Yazarlığı ve Google Adsense:
Google Adsense reklamlarını blogunuza entegre ederek, benzer içeriğe sahip sitelerin reklamlarını yayınlarsınız ve her tıklama başına kazanç elde etmiş olursunuz. Daha detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.


  • Blog Yazarlığı ve Tanıtım Yazıları:
Tanıtım yazılarından da gelir elde etmek oldukça mümkündür arkadaşlar. Blogunuzla ilgili benzer siteler, bloglar sizden tanıtım yazıları satın almak isteyeceklerdir. Tabi ki eğer blogunuza özen gösterip sıkı bir çalışma içine girerseniz. Bu sayede her tanıtım yazısı için güzel oranda kazançlar elde edebilirsiniz.


  • Blog Yazarlığı ve Reklam Gelirleri:
Blogunuza alacağınız çeşitli reklamlardan gelir elde etmeniz de oldukça mümkündür. Örneğin, banner ve flash reklamlar alarak güzel oranda kazanç sağlayabilirsiniz.


  • Blog Yazarlığı ve Uzman Görüşleri:
Blogunuzu tam bir profesyonel olarak oluşturup, sürekli içerik girdikten ve insanlara gerçek anlamda bir şeyler kattıktan sonra artık siz o konunun uzmanı olmuşsunuz demektir. Uzman olduğunuz bu alanda, bu konuda basit bir eğitim kitabı bile yazarak evinizden kazanç sağlayabilirsiniz. Bunun bir çok yolu var, doğrudan insanlara birebir de eğitim verebilirsiniz.

...

Kısacası arkadaşlar blog yazarlığı yapmak son derece basit ve bir o kadar da kazançlı bir iştir. A'dan Z'ye sıfırdan başlayarak profesyonel bir blog yazarı olmak için yukarıda belirttiğim eğitimi mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum. Ayrıca ücretsiz bir blog açıp kendi çapınızda bir şeyler yapmak isterseniz Blogger adresi size fazlasıyla yardımcı olacaktır.

Blog yazarlığından sonra gelelim makale yazarlığına...


Makale Yazarlığı ile Nasıl Evde Kazanç Sağlanır?


Kıymetli arkadaşlar, makale yazarlığı ise blog yazarlığının günlük versiyonudur diyebilirim. Yani bir nevi günü kurtarma da diyebiliriz buna. Çünkü blog yazarlığında yazdığınız her makale size aittir ve kendi blogunuzda yayınlayacağınız için getirileri sürekli olur. Makale yazarlığında ise yazdığınız makaleler günlüktür ve yazdığınız makale başına ücret alırsınız yani kazanç sağlarsınız. Ve bu kazançlarda tek seferlik olur, blog yazarlığında yazdığınız makaleler gibi sürekli değil.

Makale yazarlığının blog yazarlığına göre çok büyük bir artısı olduğunu düşünmüyorum. Zira, eğer günlük bir kaç adet makale yazabilecek kapasiteniz ve vaktiniz varsa, bunu başkalarına satarak çok büyük bir hata yaptığınızı ya da yapacağınızı düşünüyorum. Çünkü sizin yazdığınız makaleyi insanlar kendi bloglarında, sitelerinde yayınlıyorlar ve bundan para kazanıyorlar. Siz o makaleyi maksimum 50-60 TL'ye yazıyorsunuz ama makalenizi alan kişi bu yazıdan sürekli olarak para kazanabiliyor...

Makale Yazarlığı ile Evden Kazanç Sağlamak İçin Ne Yapmalıyım?


Her ne kadar tavsiye etmesem de makale yazarlığı ile evinizden kazanç sağlamak için neler yapmanız gerektiğini anlatmak istiyorum...

Öncelikle kendinizi denemeli ve gerekli olduğu durumlarda pek tabi ki geliştirmelisiniz. Öyle yattığınız yerden bir kaç paragraf yazmakla maalesef iş bitmiyor arkadaşlar. Hazır olduğunuzda bu işi yapabilmeniz için oluşturulan çeşitli web siteleri ve forum sitelerinin ilgili bölümlerine ilanlar açarak müşteri bulmaya çalışabilirsiniz. Örnek olması için aşağıda bir kaç site adresi verdim, bu adresleri kullanarak kendinizi geliştirebilir ve diğer sitelere ulaşabilirsiniz:
  1. http://www.r10.net/makale-alimi-amp-satisi-makale-yazarlari/
  2. http://www.makaleyazilarim.com/
  3. http://forum.iyinet.com/makale-siparisleri/
  4. https://wmaraci.com/forum/makale-alimi.html
  5. http://www.webmastersitesi.com/makale-alim-satim-isleri/
  6. http://www.makalevitrini.com/
Yukarıda örneğini verdiğim siteler yardımıyla kendinize müşteri bulabilirsiniz ve doğrudan içerik üretip satabilirsiniz. Unutmayın bu işte oldukça fazla rakibiniz olacak, bu yüzden rakiplerinizi sürekli takip etmeli ve onlara bir nevi savaş açmalısınız. Bunu yaparken, onlardan daha hızlı olmalı ve daha uygun fiyatlara makale yazarlığı yapmak sizin en büyük silahınız olmalıdır.

...

Üçüncü dersimizi toparlayacak olursak arkadaşlar, blog - makale yazarlığı yaparak evde kazanç sağlamak için kafanızda bir şeyler oluştuğunu düşünüyorum. Ben şahsen blog yazarlığını daha çok tercih ediyorum. Bu dersi kaleme aldığım güne kadar da hiç makale satışı yapmadım. Yani yazdığım hiç bir makaleyi ücret karşılığında satmadım, bunun yerine her zaman kendi blogumda ya da bloglarımda yayınladım. Bu da bana yukarıda dediğim gibi süreklilik kazandırdı ve Rab'bim izin verdiği sürece de kazandırmaya devam edecek İnşaAllah diyerek cümlelerimi bitirmek istiyorum.

Bir önceki dersime ulaşmak isterseniz "Satış Ortaklığı Yöntemi ile Evde Kazanç Sağlama Yolları" bağlantısına tıklayabilirsiniz.

Dördüncü dersimizde görüşmek ümidi ile selam ve saygılarımla arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder